fredag 15 februari 2013

Sista dagen av första veckan..

Idag är det underbara fredag, sista dagen på första veckan som "praktikant" :) Nästa vecka är det sportlov för alla underbara elever så dagen avslutas med lite fest :D igår var vi och åkte skridskor, inte jag då men alla andra;)
Igår var också alla hjärtans dag, firade det med den underbaraste som finns, vi åt riktigt god mat och det var så mysigt! Denna helgen är vår lediga helg men den är fullbokad som vanligt, i helgen ska jag få träffa alla i familjen (mamma, pappa, Marcus föräldrar, syskon..alla:)), älskar det! Jag kan ärligt säga att jag antagligen har den bästa familjen som finns!
På måndag är det PT på SATS, jag ÄR nervös! Wish me luck:/
Hoppas i alla fall att ni får en lika underbar helg som vi ska ha! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar